Overclocker
Tilføjet:
09-03-2012 10:31:15
Svar/Indlæg:
92/16
Jeg har 3 skod benQ skærme fordi jeg for et år siden tænkte "fedt lad os prøve med noget eyefinity" fornuftigt nok jeg ikke betalte alt for meget for det dengang..
Jeg tjener ikke særlig mange penge, så har nok ikke råd til en ASUS VG278H desværre, men 3D siger mig intet, det virker heller ikke særlig godt, pga. jeg har en bygningsfejl alligevel.
Jeg spiller alle slags spil, men er mest kræsen når det kommer til RTS, RPG og den slags spil, og synes ikke jeg fik noget ud af at have en 120 hz monitor da jeg prøvede det, men ved heller ikke om jeg gjorde noget forkert dengang :P 60 hz føles bare flydende nok for mig, eneste jeg ikke kan lide er biledkval er i bund, at det ser kedeligt og mat ud og at det føles som om det hakker i det.
Så.. Ville det naturlige valg for mig ikke være en IPS skærm? Har kigget lidt på EIZO FS2332 og er rigtig vild med dens design også... er den helt hen i vejret til FPS spil? Mine nuværende skærme er BenQ G2222HDL
Kan godt finde på at købe både en 120 hz og en lækker IPS skærm, men ikke på samme tid.. så hvad vil være det bedste første valg?