560 Ti 448 BIOS mod

Overclocking d.  10. marts. 2012, skrevet af Nordstrøm
Vist: 501 gange.

Nordstrøm

Overclocker
Tilføjet:
10-03-2012 16:06:49
Svar/Indlæg:
14/3
Halløjsa...er der nogle der kender til et andet program en Nibitor til at modificere en 560 Ti 448 BIOS? Har fundet sweetspot for mit kort og vil gerne have lagt en modificeret BIOS ind med mit OC.

Har Nibitor men det understøtter ikke 448 core versionen endnu :/

Drejer sig om et Zotac kort
Cocio21

Moderator
Tilføjet:
10-03-2012 22:08:17
Svar/Indlæg:
4983/48
Hvorfor er det lige at Nibitor ikke virker til at rediger din Bios fil ?

Du skal bruge XP for at kunne aflæse Gpu roms via Nibitor, så det er nemmere bare af hive den ud med Gpu-z for eks.

Så vidt jeg husker er Nibitor ligeglad om du indlæser filen som .rom eller .bin ,det er med Nvflash at det skal være en .rom fil vist.

Nordstrøm

Overclocker
Tilføjet:
11-03-2012 13:55:32
Svar/Indlæg:
14/3
Der er ingen problemer med at læse og skrive BIOS

Som jeg skrev så understøtter den nyeste 6.06 version af Nibitor ikke 448 core versionen. Programmet genkender ikke kortets BIOS når den loades.

Der findes en omvej til at ændre max voltage for kortet men siden jeg skal ind og have ændret 3D og fan profil dur det ikke og jeg skal ikke til at flashe andre BIOS da det kan gå grueligt galt hvis de ikke har samme voltage phase osv.

Må bare vente til Nibitor kommer i en opdateret udgave. Forfatteren på MVKtech har sagt at det kommer men hvornår vides ikke.

Så det kunne jo være at der var en eller anden bruger der lå inde med en snedig metode eller noget lignende ;)