Skal Bruge hjælp til Lanbox (Forslag etc.)

Diverse d.  10. marts. 2012, skrevet af Simon k.k
Vist: 459 gange.

Simon

Superbruger
Tilføjet:
10-03-2012 17:52:32
Svar/Indlæg:
485/31

Hej allesammen!

Jeg er kommet i besidelse af noget Hardware! Men jeg mangler det essentielle et kabinet meget gerne i lille størelse atså noget lig silverstone surgo SG01-SG02!

jeg og en kammerart ville nemlig lave en Lanbox (mest for sjov) Og vi ville enlig gerne bruge nogle timer i værkstedet på det.

Så Hvis der er nogle der har gode ideer til kabinet vi kan operere på? eller har et liggende de gerne vil af med billigt/gratis...
Eller har forslag til casemod i øvrigt. Så er vi lutter øre!

Krav!

Det skal kunne bruges med et micro-atx
Det skal være billigt.
Det skulle også meget gerne kunne huse et rimeligt grafikkort. om ikke andet så hvis man modificere lidt :)

Tja det var vist det. Vi Håber der er nogle der er friske på at give et råd eller to med til projektet 😎

Takker herfra 😲

(Hvad hjælper det at have evnerne hvis man mangler fantasien)

Verdenshersker

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
11-03-2012 05:09:48
Svar/Indlæg:
3636/386
God ide, drenge!

Check dette nye kabinet ud:
http://www.hardwareheaven.com/...

Synes selv, det er meget sejt. Og egentlig virker det ret simpelt at bygge saadan et selv ud af aeldre kabinner, slibe det, male det etc.

God arbejdslyst!

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2012 10:29:01
Svar/Indlæg:
5474/39
jeg ville tage ned på genbrugsstationen kigge efter aflagt kabinnet. Så pille metal pladerne ud, så bygge det ind i minikase af træ. Husk godt med huller til luft

Simon

Superbruger
Tilføjet:
11-03-2012 22:37:28
Svar/Indlæg:
485/31
Verdenshersker

jeg har kig på den.. og jeg håber det er simpelt.

Shadowhunter Vores genbrug er rimeligt hardcore de jagter næsten en med en truck hvis man forsøger at tage noget 😢