Ny bærbar til skyrim

Diverse d.  11. marts. 2012, skrevet af martinbg
Vist: 665 gange.

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2012 09:36:58
Svar/Indlæg:
2076/119
Godmorgen Hwt :)

undskyld vist min overskrif ikke lige er den bedste, men syntes det er svært at finde en som passer godt til 😳

jeg står og er så heldig, at jeg har fået lidt penge fra skatte far, + mine forældre, så nu har jeg bestemt mig for at jeg vil have en ny bærbar, men jeg syntes godt nok det er en jungel der ude,

hvad skal den ku?
jamen på den ene side har jeg ikke de store krav, da jeg mest bare vil bruge den til at side på facebook, msn, og kigge her inde, men så på den anden side, så må den gerne kunne yde når den skal, kunne fx godt tænke mig at jeg kunne spille skyrim på den, men ved ikke hvor meget bærbar der skal til for at det kan lade sig gøre, og om det kan lade sig gøre uden at man skal tage et lån i banken 🤣

Pris
Som alle nok skriver her inde, så vil jo billigere jo bedre være bedst, men kan næsten regne ud efter jeg har været inde og kigge på nette, at jeg nok skal op i nogle 1000, min første tanke var 5000kr men jeg har jeg har selv forelsket mig lidt en i bærbar til 6500kr

Ideer:

Jeg har fået mig den ide at jeg vil have en intel cpu, og så må den gerne være 4 kernet

så har jeg set nogle få bærbar har Blu-Ray brænder, det ville ikke skade vist den havde det men ikke et krav
Mit egen forslag

http://www.komplett.dk/k/ki.as...
jeg har forelsket mig i den her bærbar pga at designet, og at det er en ASUS

Håber i vil hjælpe mig med at finde den helt rigtig bærbar inden jeg køber :)

Mvh
Martin
Sandi.dk

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2012 10:03:57
Svar/Indlæg:
362/13

malkin

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2012 12:55:16
Svar/Indlæg:
1118/24
opløsningen og grafikkortet på din valgte com er ikke noget specielt, så det vil ikke give den bedste spille oplevelse.

6500 er ikke meget for en bærbar som skal kunne game, det er mere et budget til en stationær gamer.
Men hvad er dine krav til gaming? skal du bare lige kunne køre spillet på lav opløsning med det meste slået fra?

martinbg

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2012 13:30:19
Svar/Indlæg:
2076/119

Tak

altså opløsning er jeg godt klar over den ikke er ret høj på den jeg har vagt, men jeg har jo også en stationær som jeg burger normalt når jeg skal spille, så det er mere vist jeg skal besøge nogle eller på anden vis skal et eller andet sted, at jeg vil gamer på bærbaren, men altså alt behøver ikke være på max lige som på min stationær :)