Edit: Coolshops billedlink virkede ikke, et tilfældig andet er sat ind
De skriver følgende om den:
"Du sætter ganske enkelt USB Prankster i dit offers computer, og den vil tage over og lave tilfældige muse bevægelser, slå caps lock til og fra, skrive tilfældig tekst og sætninger og generelt være super irriterende.
USB Prankster har en time delay setting der gør det muligt for dig at kommer af vejen uden at offeret straks kan regne ud at det er dig der er årsagen.
Prankster er utroligt irriterende, men den vil aldrig trykke på enter, eller lukke eller gemme dokumenter, så der bliver ikke forårsaget nogen varig skade. Men du skal nok alligevel lade være med at bruge den på computere der styrer atom reaktorer, sikkerhedssystemer for forlystelsesparker med klonede dinosaurer eller hemmelige underjordiske forskningsstationer der forsker i Zombier... eller noget.
Ligner et almindeligt USB Flash drev
Overtager computeren og skriver vrøvl på skærmen samt flytter musen rund
Time delay - sæt pranksteren til at gå i gang efter et stykke tid så du kan slippe væk"
Jeg kan ikke forestille mig det er verdens bedste idé at prøve dimsen af på damens maskine, da det jo med største sandsynlighed ville ende ud i et større frustrationsanfald rettet mod én selv. Men den ville sikkert skabe nogle go'e grin til et netparty... eller hvis man er af en alder, hvor man går i folkeskolen, ville den sikkert passe fint ind i en "lærer-pc".
😲
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Ferns d. 13-03-2012 10:05:45.
#6 næppe... den installere ikke noget software, computeren ser den som en mus eller et keyboard (eller begge..) også sender den bare info som din normale mus eller keyboard..
er lidt trivielt at lave med en µController, men stadig en super sjov ting.
#6 Så længe den ikke overvåger indtastninger, kategoriseres dens funktion ikke som virus. Jeg har lavet lignende programmer(rent software, intet hardware), og de bliver ikke fanget af antivirus.
Hvis man nu lavet den i mini-mini format, og kunne programmere den via bluetooth, så ville den og en smartphone app kunne gøre RIGTIG meget skade i en spille konkurrence 😀 😀