Vil gerne gennemføre resten af spillet på mit tv, men lorte bioware ved ikke en gang at vi bruger xbox360 controller til pc. Nej hvor er jeg skuffet. 😩 Ved i om det kommer en mode som understøtter min xbox controller?
Du får en stor skuffelse når det er gennemført. Jeg gennemførte det i går, og jeg er lidt træt af at det skulle ende sådan. Mere vil jeg ikke afsløre 😛
Da spillet ikke er lavet til xbox (af hvad jeg ved) så er det naturligt at der ikke er understøttelse for din controller. Er det ikke også nemmere at gennemføre med mus og tastatur?
#1 Nu er jeg i London. Min kami spiller de modsatte valg jeg tog, men indtilvidere er der næsten igen forskel. Jeg er også igang med at læse Revelation bogen, så jeg mangler en del læsning endnu. 🙂
#1 Nu er jeg i London. Min kami spiller de modsatte valg jeg tog, men indtilvidere er der næsten igen forskel. Jeg er også igang med at læse Revelation bogen, så jeg mangler en del læsning endnu. 🙂
Ja der er ikke den store forskel. Jeg har selv spillet 1 og 2 et par gange på forskellige måder. Prøv at spil som tøs istedet. Der bliver sagt nogle andre ting, men det er ikke vildt meget.
Det er vildt fedt at de også har lavet bøger om det. Jeg har selv læst den bog du nævner. Jeg er ved at se om jeg kan få fat i tegneserierne. Der skulle vidst være lavet 3 indtil videre..
Men pas på. Hvis jeg kendte slutningen ville jeg ikke gennemføre det. Det var en slem skuffelse jeg slet ikke havde regnet med.