Ideer til Android apps.

Diverse d.  16. marts. 2012, skrevet af nikolajs12
Vist: 946 gange.

nikolajs12

Superbruger
Tilføjet:
16-03-2012 17:44:00
Svar/Indlæg:
94/17
Hej

Jeg har igennem det sidste stykke tid, leget med at lave Android apps, og har lavet et par stykker.

Men jeg er løbet tør for ideer. Så jeg håbede at nogen af jer måske havde et par. :)

Krav
- Intet grafisk, jeg er elendigt til design og gider det ikke, selvfølgelig laver jeg interface til mine programmer, men ikke grafiske spil eller lignende.

Ellers er jeg stort set frisk på alt, der kan bruges, hvis jeg ikke kan finde ud af det, må jeg jo lære det... Det kan evt. være ideer der kombineres med web, da jeg er en php haj :)

Laver det selvfølgelig via java, og ikke titanium eller lignende.
Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2012 22:09:20
Svar/Indlæg:
3233/128
Jeg har en app/websider der kan blive rigtig stor men bare ikke tiden til at udvikle den. 😕

En al for alle mennesker og den vil interagere lidt lige som facebook men alligevel intet med fb at gøre....

Pm mig hvis du er interesseret i at sammenarbejde 😉

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
16-03-2012 22:11:49
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg mangler et overclockings program til android der ikke kun kan ændre multiplier og FSB på CPU'en, men også ændre på volt.

Jeg sidder desværre fast ved 2Ghz på en Desire HD på grund af at den ikke får volt nok...

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2012 10:13:19
Svar/Indlæg:
2958/84
En søgemaskine der virker lidt som de gule sider, som efter en søgning efter en virksomhed kan give en køreselevejledning via GPS'en.

Skulle dette bliver et hit, regner jeg med 10% af overskuddet.

angloamerikansk

Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2012 12:16:04
Svar/Indlæg:
978/160
#2 Min Desire S er clocket fra 1Ghz til 2.15Ghz 🙂 Suger strøm og er VARM 🙂

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2012 14:22:29
Svar/Indlæg:
5474/39
scan et dyr eller noget i den stil, så kan få infomation omkring dyret...
Prisguide, så man kan sammenligne priser på slik og benzin optageres løbene.
Simpel app med Quizz imod hinanden eller andet i den retning.

App til at ligge ens budgeter på eller noget i den stil...

App til at ligge opdatering ind med hvad sker af ting i byen for almindelige mennesker. Jeg mener ikke, at skal sende beskeder ud til folk med pool party i Esbjerg også videre. Mere, hvad kan man opleve af ting musiumer når man er på besøg i en anden by...

Måske noget kalorieballance, hvor man kan taste tal ind regne på om man har nået maximum for ens indtag for den dag. Kort og godt, sådan noget udregning på hvor aktiv man kontra sukker man indtager og andet fedt... 🙂

Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Shadowhunter d. 17-03-2012 14:34:08.