Den skal indbygges i kabinettet, og jeg vil derfor gerne ha fjernet lysdioderne, da det ikke vil se for smart ud hvis de lyser, der hvor den kommer til at sidde.
Ved nogen om det er muligt bare at aflodde dem, eller bare at klippe dem af? - Altså vil controlleren stadig virke, uden dioderne, eller sidder de sammen med forsyningen til blæserne, og vil ikke virke hvis man fjerner dem?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af II DoMain II d. 20-03-2012 11:51:21.
som #7 siger så lyser de kun når blæsren køre, hvis ma holder for blæseren så slukker lampen også så det kan nok dug at fjerne RPM kablet, dog ved jeg ikke om der er sådan et
som #7 siger så lyser de kun når blæsren køre, hvis ma holder for blæseren så slukker lampen også så det kan nok dug at fjerne RPM kablet, dog ved jeg ikke om der er sådan et
det er der nok - for ved lave omdrejninger lyser den blå og ved høje rød... har den selv siddende sååå.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 20-03-2012 16:42:22.
Du skal bare lodde eller klippe dem af. Husk hvis du vælger at klippe dem at høre det på en mode så de to metalpinde ikke kan kortslutte efterfølgende.
#0 Du kan spørgere efter deres datadiagram, så har jeg en chance for kunne finde et svar. Det er ofte, at producenterne ikke vil af med dem. Da de frygter, at man selv vil bygge en udgave selv... I gamle dag, så brugte man Eagle til lave print tegninger i. Jeg ved ikke hvad de pro bruger i dag, men på hobby plan er Eagle fint. den gamle 555timer blev bygget i Eagle. Det er nemt, at sende tegningen til kina lave kopivare med sådan en tegning...
Hvis du ingen data har, så er svært. Da det lidt, som rafle nogle tegninger tage en chance...
Hvis du tager benene på dioderne, så sæt et lige stykke plast ned over ene af benene. Hvis du kortslutter en blæser, som sidder i bundkortet. Så vil det også tage bundkortet med sig. Jeg har ikke oplevet et bundkort, som endnu har overlevet en kortslutning på en blæser sat til bundkort.
Det nemmeste er nok tage rpm kablet, som skrives tidligere. Gør det ved blæseren, da du altid kan lave en samlemuffe køre det igen.
Svaret blev redigeret 7 gange, sidst af Shadowhunter d. 02-05-2012 15:55:23.