Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2012 02:03:16
Svar/Indlæg:
5506/640
Jeg har nogen spørgsmål jeg håber i vil hjælpe mig med.
Jeg overvejer at købe en Dell Dimension 9200 med følgende data:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 2.40GHz 2gb ram,300gb harddisk. Graphics Board: NVIDIA GeForce 7900 GS - 256 MB video RAM?DVD brænder og Kortlæsere til 10+ standard memorykort typer ?Lydkort med 5.1 lyd.?Harddisken er renset og geninstalleret med den originale Windows Vista software, CD medfølger. Logitech MX 700 trådløs mus og tastatur medfølger
(Er meget hooked på sådan en Quad cpu da jeg prioritere cpu frem for grafikkort)
Grafikkortet er et Geforce 7900gs på 256mb, som jeg vil beholde (selv om et f.eks Geforce 9800GT kan fås til kun 200kr på dba, 7900gs er ok til det jeg bruger en computer til, så jeg venter lidt med den opgradering)
#1 Hvor høj opløsning kan kortet bruges med og hvilket spil kan man spille i skærmens opløsning uden at det hakker i det? Spiller ikke de nyeste spil (kan godt være et svært spørgsmål når jeg ikke aner om skærmen bliver hd eller full hd)
#2 Er en dell Dimension 9200 et godt valg,køb?
#3 Hvis i skulle opgradere Dellen hvad vil i så anbefale mig at købe,ændre? Med udgangspunkt i at jeg ikke spiller de vildste spil og at jeg har et budget på max 2000kr incl skærm(skærmens pris skal trækkes fra de 2000kr så der er vel ca 500kr som maximum til at opgradere for)
Ps: Har en nas harddisk på 1 tb der er tom så jeg behøver ikke pt en størrer intern harddisk.
Med venlig hilsen den måske snart kommende ejere af en Dell dimension 9200