Samsung Galaxy II formateret hukommelse

Diverse d.  21. marts. 2012, skrevet af qbas
Vist: 458 gange.

qbas
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-03-2012 16:32:39
Svar/Indlæg:
235/69
Hejsa har en veninde der er kommet til at formater sin hukommelse..
efter hvad jeg kan se kan jeg ikke få den til at fremstå som et drev i windows som jeg kan med min HTC for så kunne jeg godt rede dataen der på med Getdataback..

så er der nogle der kender en et trick til at få den til at opføre sig som et drev i windows ?
Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
21-03-2012 16:40:09
Svar/Indlæg:
4981/47
Lyder mere som noget Partitions recovery du skal have gang i 🙂

Det kan ikke være en formatering hun har fået lavet, eftersom en formatering blot er en rydning af drevet og gen-oprettelse af den partition evt i andet format.

Recover partitionen om muligt, derefter kan du bruge Getdataback 🙂


qbas
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-03-2012 19:48:31
Svar/Indlæg:
235/69
hun har brugt funktionen der hedder formater sdkortet .. som den så har gjort...

mit problem ligger i at jeg ikke kan få windows til at fange telefonen som et Drev.. men kun vi noget multimedia haløj .. og det kan jeg ikke få til at virke sammen med Getdataback... ☹

ved så også at så længe hun ikke overskriver koret med nye ting så er der håb om det... hvis bare det lorte ram ikke bare indbygget i telefonen så kunne jeg nemt fixe det..

så mangler enten en app der kan snyde win dåsen til at tro at det er et drev og ikke en telefon... eller også et win program der kan få adgang til telefonen...


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
22-03-2012 20:49:02
Svar/Indlæg:
4981/47
Kan du se drevet i Diskhåndering´s værktøjet ?

Evt skal du bare give det et drev-bogstav så...

Ellers så prøv at lave et screenshot af Diskhåndtering såfrem du kan se den derinde..