Superbruger
Tilføjet:
24-03-2012 01:40:08
Svar/Indlæg:
99/20
Hej.
Min kærestes LG Optimus x2 havde ligget på sofabordet et stykke tid og da hun tager den op, fryser telefonen og hun må pille batteriet ud for at få liv i den igen.
Da den starter op igen, fryser den lige så snart Android er loadet ind. Hun hiver igen batteriet ud og sætter det i igen med samme resultat.
Jeg rodede lidt med den og efter noget tid og en masse genstart, kan jeg nu komme ind i telefonen. Der er dog en ventetid på 5-7 minutter fra opstart til den be'r om pinkoden.
Når jeg kommer forbi pinkoden, får jeg fejlmeddelelsen "Internt SD-kort beskadiget. Omformater det".
Jeg har prøvet at tilslutte telefonen med kabel til computeren for at få hendes billeder og andet kopieret over på min computer, men Windows har kun lyst til at formattere drevene, da den ikke kan genkende dem.
Jeg har også prøvet at overføre med Bluetooth, men det vil den heller ikke.
Når jeg trykker på kamera eller galleri (eller noget af det andet der har data på SD-kortet) på telefonen, får jeg meddelelsen "Media Scanner is Running" og så sker der ikke mere.
Er der nogen som helst mulighed for at oprette forbindelse til det interne SD-kort, så jeg kan få hevet så meget data ud som muligt?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Argaen d. 24-03-2012 01:42:01.