L-ion batterier holder netop over 2år uden problemer, hvis de vel og mærke ikke mishandles/ikke er af dårlig kvalitet.
At L-ion batterier ikke skulle kunne holde mindst 2 år uden betydelige defekter er sku en and (IBM brugte gode batterier på mange af deres bærbare, og mange virker dd stadig sjovt nok !), og uanset hvor meget forhandlerne nægter det, så er en defekt ikke det samme som et ydelsestab, som er ganske normalt.
Mange folk er dog desværre blevet overbevist om at der kun er 6mdr reklamation på batterier så længe nu at de faktisk tror på det passer, så de æder bare regningen selv uden brok...
Jeg tror nok der skal sker et eller andet, jeg er sku nok ikke den eneste som kan finde på at gå i kødet på en forhandler over et batteri 😛 Men jeg fik så et nyt batteri uden at behøve at gå til forbrugerklagenævnet først 🙂
Set i baglyset, var det måske dumt eftersom det var en god sag at indbringe ifh til der var åbenlys tegn på defekt som ikke kunne bortforklares med et ydelsetab, men igen så var det ikke købt i mit navn heller 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 30-03-2012 16:01:29.