Håber lidt der kommer et godt tilbud på et tv. Mangler et til den nye lejlighed. Ellers håber jeg lidt på noget højttalerværk. Enten pc-højttalere eller noget billigt hifi.
Moderator
Tilføjet: 30-03-2012 14:31:32
Svar/Indlæg:
2672/468
Bare fordi du ikke synes der var noget at råbe hurra for sidst, er det jo ikke ensbetydende med at alle har det sådan. I stedet for at brokke sig burde man da være glad for at de i det mindste gør det - det er der ikke mange andre der gør.
Jeg har da fået en Samsung 24" til 1000 kr. sat ned fra 1800, og en SSD til gode penge også.
#7 Så er du da en af de MEGET FÅ mennesker der har oplevet noget uheldigt med dem 😲
Min erfaring siger mig da at de gør meget for at gøre eventuelle utilfredse kunder tilfredse igen. Af det jeg kender til dem er de MEGET large når det kommer til at gøre kunder tilfredse. De kan da endda finde på at behage folk selvom det måske ikke er nødvendigt for dem. De få gange jeg har hørt de har lukket kagedåsen i, har kunden sådan set selv været ude om det 😉
#10 Der følger jo ikke vafler med 😩
😛
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af CF d. 30-03-2012 17:50:22.
og jeg som faktisk var nede i fona i forgårs for at kigge efter nogle nye hørebøffer og faldt lidt for netop siberia v2 og så kom de nu på tilbud.. skønt! :D
Er det kun mig der ikke ser noget der ser billigt ud.. Når man lægger fragt og moms oveni bliver en 8gb usb til 99 kr lige pludselig til 168 kr.. det er kun billigt hvis du bor lige op af butikken 😩
nice starcraft til 9 kr. 🙂 Dog bliver for dyrt med fragt og alt det... Så jeg dropper også denne omgang... Deres bærbarpriser var også ganske udmærket. Du fik en I5 med fint gfx til 4400,- af okay mærke...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 30-03-2012 20:50:28.
Hmm.. fik da lige smidt ca 4.5k efter de tilbud der.. 🙂
Nyt keyboard og headset stod jeg netop og manglede så det passede mig fint nok, og så lige en billigt 128gb SSD til bærbaren, samt et nyt gfx til stationæren.. Ganske fino 🙂