Bruger
Tilføjet: 30-03-2012 18:33:52
Svar/Indlæg:
8/2
som over skriften siger vil jeg gerne høre jeres mening om et billigt (omkring 100-300 kr) som jeg skal bruge når jeg skal høre music i bus og bil. jeg høre mest noget dubstep/up-tempo med en god bass :)
nogen forslag?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af maysi d. 30-03-2012 18:39:38.
Har ikke prøvet så mange in-ear høretelefoner igen, men ved ihvertfald jeg var mega overrasket over kvaliteten i nogen små phillips til 100 kroner ved elgigaten! :yes: Der er rigtig god balance i dem. Selvom du skruer rigtig højt op skralder de overhovedet ikke.
Jeg har dem her og er super glad for dem: http://www.ebay.co.uk/itm/SENN... De koster så vidt jeg husker ca. 600 i Danmark så de er super billige på ebay.
Bruger nogle der hedder A-jay Three.. Spiller fint lukker lyden af og kommer med flere forskellige størrelser i pakken.. Evt kunne du kigge på nogle af de andre de har og du kan lave special fit til dit øre på nogle modeller. ;)
Fin bass dog kunne jeg savne lidt mere bass i nogle sange men man kan jo ikke få alt i sådan nogle små nogle. Men det er jo smag og behag.
Jep de bestemt gode og især til prisen :) Men ellers er der T-jays til en smule mere med så med mere bas. Dog uden de fantastiske kabler som bare ikke slår knuder +++