Står og skal skifte skærm og vil gerne fra min nuværende 23" op i noget større. Den skal bruges til lidt gamming og normalt daglig brug. Har set på denne her : http://www.computercity.dk/Pro... Skal man højere op i pris og kvalitet ? Nogle der har 27" som de kan anbefale ? 🙂
Jeg ville ogsaa sige Dell Ultrasharp... Jeg har selv en - dog den generation fra foer. Men den kan du faa til samme pris brugt og det er en vaesentlig bedre billede
Jeg ville ogsaa sige Dell Ultrasharp... Jeg har selv en - dog den generation fra foer. Men den kan du faa til samme pris brugt og det er en vaesentlig bedre billede
Mr korrekturlæser..Det hedder altså stadig:"et vaesentligt "bedre billed... på dansk.. 😛
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af crankyrabbit d. 31-03-2012 11:22:18.
Jeg har selv en Dell Ultrasharp 21" som jeg er ovenud tilfreds med. Bruger den til fotoredigering og surf. Den samme som 27" ville være nice. Det ultimative ville være en Apple Cinemadisplay, hvis man ellers bare kunne sætte den til en PC 😕
#7 Det skulle være samme panel der sidder i Dell's 27" som i Apple's 27". Største forskel rent billedmæssigt er bare, at Apple bruger LED til baggrundsbelysning.