"...i samme eller lidt højere prisleje end mid-end smartphones med omtrent samme specifikationer. "?!
Anywho.
Min søster har haft sin Lumia 800 i et stykke tid, og jeg er ikke imponeret. Bevares, til prisen er den fin, og skærmen er lækker. Det skal de ha'. Men, når man køber en smartphone, er ens primære interface jo netop touch. Og så skal sådan noget altså bare fungere. Det er, synes, alt for uforudsigeligt og random. Pludselig trykker den på links, eller, så reagerer den ikke når man trykker. Den lagger, og hakker, og så kører den fint, og øjeblikket efter, kører den som var der installeret Norton Antivirus på den.
I troen om, at min søsters telefon var defekt, har jeg undersøgt sagen lidt, og nej. Jeg har haft samme oplevelse med andre telefoner.
Til min søster, der ikke går lige så meget op i den slags (hun købte den fordi hun kunne få den i pink) som jeg gør, er den fin nok. Men noget mirakel, det er den dælme ikke. Min iPod Touch (3G) kører væsentligt bedre. Skærmen er dog stadigvæk ikke lige så nice som den på Lumia 800.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 30-04-2012 03:15:45.