Råd søges (M-atx, CPU køler mm)

Diverse d.  31. marts. 2012, skrevet af Julemanden.
Vist: 374 gange.

Julemanden.

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2012 11:41:31
Svar/Indlæg:
34/8
Hey HWT

Har siddet og overvejet nogle ting mht. at ændre mit setup til M-ITX (eller anden lille formfaktor) og så købe mig et dejligt lille kabinet.

mit problem:

Well.. gider ikke købe et bundkort fra nyt, så skal have fundet et brugt, og potentielt solgt mit nuværende..

Og så kan min CPU køler nok ikke være i ret mange små kabinetter. (hvis overhovedet nogen) Men lige for interessens skyld: er der nogen små formfaktor kabinetter den kan være i? ellers må jeg jo også til at sælge den og købe en anden :/- min CPU køler er en thermalright silver arrow

Hvad synes i om ideen? pros/cons? Hvilke små kabinetter er bedst? (skal være billigt ca 500kr..)

Hvilket køler vil være bedst at købe til erstatning af min thermalright silver arrow?

Har lige siddet og kigget lidt på den, mine tanker pt. er dette:

Hvis jeg nu sælger mit bundkort et asrock H55DE3 så får jeg nok ikke andet end 200 kr for det eller noget i den stil, men jeg tænker så hvis jeg nu kan finde et brugt M-ATX til erstatning som jeg betaler ~350 for. Så står det mig i -150kr.

Så skal jeg have byttet (evt. solgt) min køler, og skaffe en anden. Tænker noget lukket vandkøling denne gang. Er det muligt at finde nogen der vil bytte en H80/H100 lige over med min silver arrow? min er mere stille, og køler mindst ligeså godt, men den er alligevel billigere..

Og så skal jeg også have fundet mig et nyt kabinet

Her bliver det nok også brugt, men ville gerne finde noget lignende dette: http://www.edbpriser.dk/Produc...

behøver ikke blå blæser og fan grill og sådan i fronten, men den størrelse kabinet.

- Har i noget af dette liggende til salg/bytte så skriv endelig, enten her eller på mail.

//sorry for wall of text//

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Julemanden. d. 31-03-2012 11:42:23.
Julemanden.

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2012 11:43:51
Svar/Indlæg:
34/8
- og hvor meget tror i min samlede omkostning bliver?

Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2012 10:40:09
Svar/Indlæg:
5474/39
du kan bare selv bygge et kabinet. Så er muligt få ens ønskede mål.

angående byttehandler.
Så er de fleste nok ikke ude på tabe penge genneralt. Det kan kun ske hvis de er økonisk dårligt stillet.