Har siddet og overvejet nogle ting mht. at ændre mit setup til M-ITX (eller anden lille formfaktor) og så købe mig et dejligt lille kabinet.
mit problem:
Well.. gider ikke købe et bundkort fra nyt, så skal have fundet et brugt, og potentielt solgt mit nuværende..
Og så kan min CPU køler nok ikke være i ret mange små kabinetter. (hvis overhovedet nogen) Men lige for interessens skyld: er der nogen små formfaktor kabinetter den kan være i? ellers må jeg jo også til at sælge den og købe en anden :/- min CPU køler er en thermalright silver arrow
Hvad synes i om ideen? pros/cons? Hvilke små kabinetter er bedst? (skal være billigt ca 500kr..)
Hvilket køler vil være bedst at købe til erstatning af min thermalright silver arrow?
Har lige siddet og kigget lidt på den, mine tanker pt. er dette:
Hvis jeg nu sælger mit bundkort et asrock H55DE3 så får jeg nok ikke andet end 200 kr for det eller noget i den stil, men jeg tænker så hvis jeg nu kan finde et brugt M-ATX til erstatning som jeg betaler ~350 for. Så står det mig i -150kr.
Så skal jeg have byttet (evt. solgt) min køler, og skaffe en anden. Tænker noget lukket vandkøling denne gang. Er det muligt at finde nogen der vil bytte en H80/H100 lige over med min silver arrow? min er mere stille, og køler mindst ligeså godt, men den er alligevel billigere..
Og så skal jeg også have fundet mig et nyt kabinet