Jeg ved godt jeg har skrevet det mange gange før, men når man ser på hvad der egentlig er af regnkraft i et 6870/5870 crossfire setup, eller bare single kort for den sags skyld, så er det også langt ude at spillene ikke er flottere/kører bedre end de gør. Nu ved jeg godt spil er flottere på en pc i forhold til Xbox/PS3 men se på hvor lidt regnekraft de har i forhold til feks 6870, jeg mener, det er sku da de samme spil vi spiller. Det er simpelthen en skandale at der ikke er nogle der sætter sig ned og producerer et fedt og flot spil (flottere end de flotteste der er ude idag) som kan køre perfekt på et mid end kort. For regnekraften er ihvertfald til stede. Der må da også være penge i at lave sådan et spil som ligner en million og som alle kan køre. Se feks hvor pænt HL2 stadig er og det kører altså fint på 6600GT og radeon 9800pro. 😲 Er det virkelig så dyrt at programmere tingene ordentligt eller er der bare flere penge i at smide lortetitler der er slamkodet ud hver mdr.?? Måske er spilbranchen i den grad i lommen på hardwareproducenterne, noget er ihvertfald galt et sted. Er i enige.??