Webcam software.

Diverse d.  01. april. 2012, skrevet af korben
Vist: 343 gange.

korben

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2012 20:52:24
Svar/Indlæg:
1081/251
Hej HWT boy's and girl's. For ca. 10 år siden købte jeg et logitech Webcam og der var noget org. software med som gjore at man kunne sætte dette kamera til f.eks. en laptop og så gik en i auto rec funktion, hvis der var noget som bevæget sig foran kameraet f.eks. en person som gik forbi. Dette kamera har jeg ikke mere og nu har jeg fået brug for kunne dette igen. Så jeg tænker på at købe et webcam som dette. http://www.logitech.com/da-dk/... til opgaven. Men er denne fuktion stadig en mulighed i det software man får med sit logitech cam i dag?.. Eller skal man ud og finde noget software for at kunne dette.

Og til dem der tænker hvad jeg skal bruge det til. Så kommer svaret her. Nogle gange forsvinder der ting fra min carport og jeg vil se om jeg kan finde ud af hvad det er som sker. Og nej det er ikke om natten, men tit når vi er på job. Jeg vil skide på om det er lovligt eller ej. Jeg kommer KUN til at filme min egen grund og på ingen måde noget der går ud over mine nabo'er.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 01-04-2012 20:53:20.
korben

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2012 21:01:19
Svar/Indlæg:
1081/251
Jeg har lige prøvet at hente deres software. Og det kan jeg ikke få lov at install. Nok fordi den ikke kan finde et cam. Men jeg har mulighed i install menuen at vælge et addon der heder Video overvågning Som jeg tror kan det jeg søger. Er der en som kan fortælle mig om jeg har ret.