#3 nu kan der jo også være andre faktorer der spiller ind.
Blandt andet oc´er HD7950 så vidt jeg kan se en del bedrer end GTX580, og derudover er der strømforbruget, og HD7k serien er markant bedrer end GTX5xx serien på det pungt.
Men ja hvis han skal smide 3,5k for et 7950, så vil jeg også mene at nvidia ville være et bedrer bud.
Det hele kommer an på prisen, samt hvad man har af fremtidsplaner osv. Imo ser det ud til (set ud fra flere testsites) at Nvidias korts oftest kun sparker røv på AMD´s kort ved max 1080p og derunder, + at de ikke understøter QHD i nu, modsat AMD`s HD7k series.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fearless Angel d. 02-04-2012 10:20:43.
580 suger for meget strøm, især under oc, og du får mere ram med 7950 http://www.komplett.dk/k/ki.as... 3200kr god stille køler med god oc mulighed, bang for the duck
#12 Bf3 har et software limit, så lige hvilket graffikkort du køre med, vil den altid ligge på max 80 fps i det område, 40fps i 3d. Du kan f.eks finde det sted hvor den ligger på 80 fps, skruge helt ned på details og se for dig selv.
#12 Bf3 har et software limit, så lige hvilket graffikkort du køre med, vil den altid ligge på max 80 fps i det område, 40fps i 3d. Du kan f.eks finde det sted hvor den ligger på 80 fps, skruge helt ned på details og se for dig selv.
Software limit, arrh.. Har cappet den til 120fps/hz (VSync), så den kan sagtens komme på mere end 80. Skal bare ha´ et GFX der kan tillade mig at køre 120fps mere stabilt end de spring jeg tager ned til 70.