#5 Jeg tror ikke Riis læser at du skriver lomme kamera. Det er jo logik at et Dslr kamera og et rigtig video kamera er bedre end et lille lomme kamera. Men når du nu søger et lomme kamera så er der jo ingen grund at til skrive at du skal købe et video kamera som mit Panasonic HPX3100. SÅ jeg vil igen anbefalde dig at se på TZ30. Jeg har haft 4 canon IXUS de sidste 10-15år og jeg synes ikke de er gode til at lave kamera mere hvis du ser på billede kvalitet af det der kommer ud af dem.
Men det er ikke nemt at sige hvad du skal købe. for det kommer meget andet på hvad du ønkser fra dit kamera. Jeg lever af at lave billeder og bruger mange typer kamera. og det er alt lige fra min iphone til kamera til over 1mil. Og da jeg skulle købe mig et ferie kamera købte jeg først en Samung ST550 (kom af med den igen efter et par dage) så købte jeg canons top model den gang og det var en Canon Ixus 920is (tror jeg nok den hed) og den kom jeg også af med efter et par dage. Og så bliv mit valg til ferie/fest kamera et panasonic tz10. Og jeg vil til hver en tid se på en TZ30 hvis jeg skulle få lyst til at byte den ud. Men mine penge er lige gået til en Nikon D4 så jeg må nok lige vente med at købe mere legetøj.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 05-04-2012 13:27:04.