Ahva.. Det giver vist ikke ret meget mening det du skriver der.
Jamen det hænger jo ikke sammen med virkeligheden det han skriver. Og det lugter jo lidt af noget PC-fanboyisme.
Konsollerne har jo for længst vist at de klarer sig rigtigt godt med middelmådig hardware. Så man kan vist roligt sige at den hardware der puttes i netop er et hit.
Det er jo også det Shutdown beskriver så fint i #9 i denne tråd: http://hwt.dk/Forum/320767/587...
Når man ser på hvor mange gange kraftigere et high-end gfx er i en PC kontra det i en Xbox360, så det kan da undre lidt at grafikken ikke er pænere på en PC. For så stor forskel er der dælme heller ikke. Så jo, jeg vil nok vove at påstå at netop hardware-løsningen i specielt PS3 og Xbox360 har været et pænt stort hit.
Hvordan dælen kan den være subjektiv?
Enten er grafikken detaljeret og pæn osv.. Eller også er den ikke.
Det er jo heller ikke en subjektiv holdning hos diverse anmeldere at Xbox360 faktisk havde klart pæneste grafik i de første 3-4 år. Det var såmænd fakta.
Men kan vist godt fornemme at du også er lidt PC-fanboy.
Jamen jeg er skam helt enig med dig. Det er slet ikke det.
Det jeg vil frem til er såmænd bare at man ikke bør pege fingre ad konsollerne og deres hardware. fx Mass Effect 3, ser jo helt fantastisk ud, også på Xbox360. Og det synes jeg er ret godt klaret når man tager specielt grafikkortet i betragtning.
Ikke sådan som han udtrykker sig.
For jeg synes jo netop konsollerne er et hit. Altså hvad de formår med relativt beskedne kræfter.
Der kan du selv se.. #1 er ikke videre godt formuleret 😛
Du skulle bare have givet mig ret i #3, så var vi sluppet for en masse bøvl 😀