Hvilket grafikkort skat matche Dell u2711 skærm (2560x1440? ---- Endelig har jeg plads til en stationær computer. Jeg har bestemt mig for en 27" skærm med høj opløsning, og har i prisgruppen omkring 4500-5000 vurderet at Dell u2711 er bedst, selv om strømforbruget er i den høje ende. Det er jo ikke en specifik Gaming skærm, men anvendelserne er poker (mange borde åbne på skærmen samtidigt), video redigering af familieferierne, programmering - men nok også lidt Diablo III efter maj :yes:
Men hvilket grafikkort skat matche sådan en skærm. Jeg læser rundt omkring at 1Gb idag er i underkanten. Vil man kunne nyde skærmen med GeForce GTX570 1280MB Eller er det kritisk at steppe længere op ad pris-stigen?
I må gerne skære det ud i pap. Har kun haft bærbare computere de sidste 10 år, så der er lige noget der skal indhentes her... 😀
Jeg bruger stadig mit gtx 570 med 1.25gb ram til min u2711. Jeg kan dog ikke argumentere for at det er optimalt, men jeg kører spil aldeles fint. endda bf3 i 2560x1440.