Forslag til varer/producenter

Føniks d.  04. april. 2012, skrevet af Føniks
Vist: 5280 gange.

Føniks
 
Overclocker
Tilføjet:
04-04-2012 15:27:11
Svar/Indlæg:
50/7
Hej alle i skønne HWT'ere 🙂

Vi er lutter ører når det kommer til inputs fra vores kunder.
Nu går vi skridtet videre og vil gerne opfordre jer til at komme med anbefalinger til os!
Vi anbefaler jo altid jer produkter, men nu er det jeres tur :yes:

Så her kommer vores lille bøn til jer:
Hvilke produkter/mærker ville i gerne se i vores sortiment, som ikke er der nu?
Hvilke produkter/mærker så i gerne vi satsede mere på?

Håber på nogle spændende svar 🙂

Mvh. Føniks A/S

jmose
 
Moderator
Tilføjet:
05-04-2012 10:45:04
Svar/Indlæg:
3863/538
Nu har jeg gået og tænkt lidt over dette indlæg...

Jeg er ret overbevist om at fremtiden bliver helt trådløs. (det tror jeg nok at de fleste vil give mig ret i)

Der er allerede flere på mit job, hvor det er være online (fb, bank, mail ja sågar docs) foregår på en IPAD og en smartphone.

Så mit forslag ville være:

Fokuser på pakkeløsninger til den mobile familie.

For mit eget vedkommende arbejder fruen og jeg på skift af hinanden, for at kunne få det til at hænge sammen med børn osv. Samtidig har jeg en stor pige på efterskole 150km hjemmefra. Vi bruger Googles produkter til at holde trit.
Og fruen og jeg bruger SMS til vores beskeder til hinanden og til at aftale de små ting i hverdagen. Det ville da været meget federe, hvis nu fx vores indkøbsliste lå frit tilgængelig for os begge - og vi kunne så krydse af hvad vi havde købt - så den anden ikke tog det med hjem også.



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af jmose d. 05-04-2012 10:45:27.


Fearless
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-04-2012 10:54:10
Svar/Indlæg:
4536/104
#0 .. jeg er en glad kunde hos jer, efter mit køb af G930 hos jer, med utrolig god service og levering.

Dog syntes jeg i skulle fokusere lidt mere på gaming end i gør, og lave nogle tilbud, eller special bundles, gå på oc.uk (overclockers uk) og tjek deres bundles ud , + undersøg hvordan komplett køre med deres tilbud osv, + eventuelt sørg for at ha unikke gfx/cpu/mobo/ram produkter som de andre ikke har, hvis i ikke kan konkurrere på priserne.

Jeg handler ud fra 2 ting når jeg handler hardware.

1: pris/mulighed for køb(lager status osv) (i prinsippet er jeg oftest ligeglad med leverings tiden, det er kun en bonus hvis det sker 1-2 dage, men det rør mig oftest ikke om der går længere tid), Men tingende skal sku være på lager eller ku fåes hjem hurtigt, gider ikke vente 1 mrd på at de kommer på lager jo.

2: Special hardware @ specielle produkter som har vist sig at være specielle eller ekstra gode i tests. (NZXT HALE Psu´en jeg har er et godt eksembel). Også muligheden for at købe nogle unikke ram og gfx mærker, er noget vi mangler i DK. vi har jo kun en brøkdel af de mulige mærker her.


Mærker/produkter vi mangler i størrer udbud i DK:
NZXT´s psu lineup./seasonic/silverstones psu lineup, (highends).

EVGA/KFA2/Galaxy/PNY gfx produkter. Specielt dem med special outputs og premounted køling.

Mobo´s: Biostar (er ikke at finde i dk mig bekendt).
Eventuelt andre uniq brands, ved ikke hvad der blev af ECS og Foxconn mobos men det ku vel også være en mulighed.

Cpu´s: Special tilbud/bundles sammen med tilhørende chipsets og eventuelt ram moduler osv.

Samme med ram. Eventuelt også focus på Geil og Gskill eller andre gode mærker. i forhold til de sædvanelige corsair/kingston semi cheap stuff(overpriced brands)


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Fearless Angel d. 05-04-2012 11:06:25.


Føniks
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2012 15:54:45
Svar/Indlæg:
50/7
#1
Tusind tak for dit forslag.
Du har helt ret i at vi kommer til at se langt flere trådløse og mobile løsninger.
Derfor kommer vi i stigende grad også til at forhandle flere af disse løsninger.
Bl.a. har vi netop indgået aftale med Huawei og Samsung om salg af både mobiler og tablets.
Dertil har vi også indgået aftale med www.dansave.dk hvor vi kan tilbyde rabat på online backup løsninger, for at støtte vores kunder i sikker bevaring af deres data, netop når man har mange enheder, kan man hurtigt miste data ved f.eks. at slette filer et forkert sted.


Føniks
 
Overclocker
Tilføjet:
23-04-2012 16:06:42
Svar/Indlæg:
50/7
#2
Tak for de pæne ord :)

For at kommentere på dine punkter:
1: Vi har netop lavet vores lagerstatus visning om på hjemmesiden, for at klargøre leveringstid endnu bedre.
Hvis der er længere leveringstid end normalt, fremgår dette med forventet dato og en speciel farvekode :)

2: Vi holder et vågent øje med, og har sågar sponsoreret flere test-sites med hardware.
Vi er konstant på udkig efter nye producenter og spændende produkter, men forholdene skal selvfølgelig være i orden :) Mange gange er problemet at varerne har for lang leveringstid eller at prisen simpelthen er for høj ift. hvad markedet dikterer.
Som sagt arbejder vi løbende på det og inden for den næste tid vil i nok se endnu flere nyheder hos os.
Jeg har noteret dine forslag så de kommer med i overvejelserne :yes: