#0 .. jeg er en glad kunde hos jer, efter mit køb af G930 hos jer, med utrolig god service og levering.
Dog syntes jeg i skulle fokusere lidt mere på gaming end i gør, og lave nogle tilbud, eller special bundles, gå på oc.uk (overclockers uk) og tjek deres bundles ud , + undersøg hvordan komplett køre med deres tilbud osv, + eventuelt sørg for at ha unikke gfx/cpu/mobo/ram produkter som de andre ikke har, hvis i ikke kan konkurrere på priserne.
Jeg handler ud fra 2 ting når jeg handler hardware.
1: pris/mulighed for køb(lager status osv) (i prinsippet er jeg oftest ligeglad med leverings tiden, det er kun en bonus hvis det sker 1-2 dage, men det rør mig oftest ikke om der går længere tid), Men tingende skal sku være på lager eller ku fåes hjem hurtigt, gider ikke vente 1 mrd på at de kommer på lager jo.
2: Special hardware @ specielle produkter som har vist sig at være specielle eller ekstra gode i tests. (NZXT HALE Psu´en jeg har er et godt eksembel). Også muligheden for at købe nogle unikke ram og gfx mærker, er noget vi mangler i DK. vi har jo kun en brøkdel af de mulige mærker her.
Mærker/produkter vi mangler i størrer udbud i DK:
NZXT´s psu lineup./seasonic/silverstones psu lineup, (highends).
EVGA/KFA2/Galaxy/PNY gfx produkter. Specielt dem med special outputs og premounted køling.
Mobo´s: Biostar (er ikke at finde i dk mig bekendt).
Eventuelt andre uniq brands, ved ikke hvad der blev af ECS og Foxconn mobos men det ku vel også være en mulighed.
Cpu´s: Special tilbud/bundles sammen med tilhørende chipsets og eventuelt ram moduler osv.
Samme med ram. Eventuelt også focus på Geil og Gskill eller andre gode mærker. i forhold til de sædvanelige corsair/kingston semi cheap stuff(overpriced brands)
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Fearless Angel d. 05-04-2012 11:06:25.