Dansk Kabel Tv sendte en Modem med router den kan de lave om til Modem bare ved at indstille den til det inde fra deres kontor . Hos Computersalg koster Dir 665 537 Kr hos Elgiganten er den lige stegen for 550 Kr til 650 Kr . Tror i osse den vil stige ved Computer salg indenfor disse dage når elegigantes er stiget ?
.
Ang Dit link til D-Link 825 lyder den rigtig lækker men min Pc er ved siden af Routeren og Stikket skal kun have en meter når jeg gamer gør skam intet syntes det vigtigste er at jeg får den forbiddelse jeg skal have og Det skal Dansk Kabel Tv så sørge for når jeg gamer direkte fra Router til Pc Lan.
Den gamle Stadionær vi har køber jeg D-Link RangeBooster DWA-140 - N USB netværksadapter til Men kiggede osse på
D-Link RangeBooster N 650 Desktop Adapter DWA-547 men ved sku ikke lige hvordan den skal sættes til pcen.
Som sagt har vores udbyder sendt et modem med router en såkaldt Casio EPC3925 som skal være inde i stuen og vi har allerede en ledning over loftet der går ind i rummet hvor min computer står så hvis den router jeg køber selv kommer derind og så kan Dansk Kabel Tv gå ind og indstille Casioen til kun at være Modem håber i forstår min lange og besværlige besked