#7&8
Beklager de manglende svar, har ikke lige været opmærksom på at der var svaret i tråden før nu.
Så her kommer svaret til både #7, #8 & #9
Afspilleren har ingen problemer med at spille nogen af de dvd'er jeg smed efter den, de fleste af de filer har dog været .avi
De test jeg lavede med afspildning af film har været via UPNP (nok det din NAS vil køre) og via USB, begge dele kørte uden problemer. Ved mine tests oplevede jeg ikke nogen lyd/billede forskydninger, jeg vil dog ikke afvise at der kan komme nogen hvis man prøver at smide en Blueray film efter den som #8 foreslår.
Menuen i enheden kører flydende, jeg oplevede ikke nogen lags eller andet i den tid jeg havde den til test, det eneste der er at den kan fryse meget kort mens den leder efter evt. UPNP servere, dette er dog noget jeg oplever på alle de enheder som jeg har prøvet.
#8 & #9
Pt. ejer jeg desværre ikke et blue ray drev, hvilket jo lidt er et krav for at kunne rippe en film til pcen.
Da jeres pointé jo bestemt er valid vil jeg dog gerne se om jeg kan skaffe en til næste gang vi får en medie afspiller ind til test 🙂
De foreslag i har kommet med her vil blive taget med næste gang vi får en til test, skulle i komme på flere ting i gerne ser testet er i velkomne til at skrive en PB til mig, så tager jeg gerne det med 🙂