Jeg har været ude før påske. Men nu har jeg så bøjet/brækket mine ribben (mit højre ben sad fast i en sideplade til en pc jeg havde taget af, hvorefter jeg faldt ned i hjørnet af maskinen 😲 FLOVT 😳 ) så jeg er ret handicappet pt. 8# God idé, jeg stille gerne op i 0-100km/t . Jeg har lige fået justeret min maskine af den største "nørd" , hvis nogle gerne vil have deres maskine justeret som ingen mc forhandlere i dk kan må de skrive en PM,men man skal være klar på at få boret hul i sine afgangsrør og få sat et lille gevindstykke i (medmindre man har en potte til hver cylinder). Han måler nemlig alle gasser, individuelt på hver cylinder efter han har lavet en alm grundjustering med manometre på karb´s. Min gsxr 750w har fået moment som en 1100cc og den trækker så jævnt (og kraftigt)hele vejen op at man skulle tro det var løgn. Han har førhen taget sin tester (speciel boschtester) med til træf rundt om i europa og tjent penge til sin ferie på den måde. Nu har han kunder der kører fra forskellige steder i europa for at få justeret cykel hos ham i lille græsted.
Harley Sportster.. Det er sgu lidt sjovt. Det må være lidt det samme som når en voldsomt fed mand bliver kaldt Fnug, Fnuggi og den slags 🙂