Hej Alle.... Er der nogle kloge hoveder her, der kan give mig det bedste bud på hvad jeg skal jokke i dette kabinet?? Bundkort, Chipset og Processor. Regner ikke med der er plads til noget grafikkort i det kabinet?? :D
Setup'et skal bruges til mediecenter/HTPC, med XBMC installeret på Windows 7.
Den skal bare æde alle former for video jeg kan smide efter den. 720p og 1080p blueray rips osv. 3D er dog ikke et krav, da fjernsynet den bliver tilsluttet ikke er 3D.
Jeg har prøvet at læse lidt rundt omkring, men kan ikke rigtig blive klog på hvad jeg skal vælge.
http://www.youtube.com/watch?v... <- Her har han bygget et setup med en AMD e-350, men har læst flere steder på nettet at det ikke slår til??
Men tråden er 1 år gammel snart.... Og ved ikke hvordan et Sandybrigde eller lign. vil matche det på pris og ydelse :D
Asrock A75M-ITX mITX SATA6 USB3 Kr. 608,- AMD Fusion A-Series A6-3500 Triple 2.1GHz HD6530D Kr. 518,- Corsair DDR3 PC1600 4GB XMS3 Kr. 182,- Linkworld Mini ITX LC820-03 Black 90W ext. PSU Kr. 286,-
Der kommer til at sidde 2 harddiske til systemet... Og det skulle gerne kunne trække en extern USB lomme-harddisk en gang imellem. Så ved egentlig ikke om strømforsyningen bliver ked af det??