Mig og trådløse routers har ikke haft meget tid sammen, så jeg er egentligt lidt lost når det kommer til det her. Jeg bruger mest den kablede forbindelse - I det mindste til mine to 'main' computere, kun min mobil og TV'et der bruger WiFi.
Hvad jeg kan forstå at forskellen mellem de to er så er RT-N15U 1GBit lan porte, hvor RT-N53 kun er 100MBit - Men RT-N53 har så Dualband, som jeg ikke er helt sikker på hvad skulle betyde for mig?
Så eh. Hvad jeg kan se hovedforskellen er, er 100 vs 1000MBit LAN Porte, +/- USB Port, prisen på N15U er minimalt lidt højere.
Mit TV understøtter DLNA, så jeg har lidt i tankerne om RT-N15U muligvis kan få smidt en ekstern harddisk til, og om TVet derefter kan finde den - Så jeg kan overføre ting til harddisken fra computeren, have det til at ligge der, og køre det på TV'et når jeg lyster - Men jeg har ikke rigtigt lige kunne finde noget om dette på Google.
Ehm.. Nogen der har nogen idéer, eller muligvis andre forslag omkring det samme prisleje (~500kr)? Hjælp? :D