Ironi er sgu bare svært at tyde på et forum 😀 Desværre er der desuden mange indlæg som hans, hvor det ikke er ironisk, men bare folk der ikke er særlig gode til at overholde et forums regler 😛
Nu så jeg bare at tråden var på forsiden. Jeg gør ikke så meget i at tjekke datoen for sidste indlæg, da jeg ikke regner med at så gamle tråde stadig vil være på forsiden.
Jeg finder det meget svært at tro på at du fandt tråden på forsiden, eftersom det er over 3 uger siden der sidst blev skrevet i den. Det var jo netop dig selv der bragte den op igen.
Jeg kan ikke engang finde ud af at gå ind på gamle tråde, og det er bestemt ikke noget jeg har søgt på, da det ikke ligefrem er sådan noget information man går ind og søger på 🙂
EDIT: Desuden kan du også selv tjekke, at der er tråde helt tilbage fra 5. april, når du tjekker forum.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ZenN d. 01-05-2012 10:33:48.
Ja, men det tænkte jeg ikke lige på. Man lærer vel af sine fejl, så jeg skal nok holde et øje på dato'en næste gange, ligesom når man skal have sig et glas mælk 😛
Ja, men det tænkte jeg ikke lige på. Man lærer vel af sine fejl, så jeg skal nok holde et øje på dato'en næste gange, ligesom når man skal have sig et glas mælk 😛
No problemo... tom81 er bare et ungt "Gammelt brokke hoved" engang imellem.. :yes: 🤣 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 01-05-2012 10:56:05.