Du får næsten ikke noget ud af at skifte. Hvis du vælger amd får du faktisk en cpu der clock for clock er en god del langsommere end din Q9550, og skifter du til de nye intel får du en cpu der kun er en smule hurtigere clock for clock. Med andre ord: Dine cpu er stadig hurtig nok til alle opgaver og ikke specielt langt fra de nyeste modeller. Hvis jeg var dig ville jeg bruge alle pengene på en fed skærm og et eller to hurtige gfx. Noget 7950/7970/680gtx, eller to 7850. 😉 EDIT: Hov, og så skal din cpu overclockes, hvis ikke den allerede er det. Gerne til omkring 4ghz. 😉
Overclock din cpu og køb nyt gfx i stedet, q9550 er beasty :)
8, Jeg har læst herinde at man skal til at have en bedre skærm for at kunne køre de "gode" opløsninger. Men jeg har ikke planer om at skifte min skærm ud, da den bliver for stor til den afstand jeg har til skærmen.
Jeg ved at mit nuværende mb kun køre SATA2, så ud fra hvad jeg ved vil jeg da ikke få den store ydelse ud af at skifte til en SSD SATA3, når jeg allerede er på max med OCZ Vertex2. Men jeg kan jo tage fejl.
Vil jeg kunne nøjes med at investere i 1 eller 2 nye grafikkort?
Vil jeg kunne overclocke med min nuværende køler? (Noctua NH-C12P)
8, Jeg har læst herinde at man skal til at have en bedre skærm for at kunne køre de "gode" opløsninger. Men jeg har ikke planer om at skifte min skærm ud, da den bliver for stor til den afstand jeg har til skærmen.
Jeg ved at mit nuværende mb kun køre SATA2, så ud fra hvad jeg ved vil jeg da ikke få den store ydelse ud af at skifte til en SSD SATA3, når jeg allerede er på max med OCZ Vertex2. Men jeg kan jo tage fejl.
Vil jeg kunne nøjes med at investere i 1 eller 2 nye grafikkort?
Vil jeg kunne overclocke med min nuværende køler? (Noctua NH-C12P)