Det er jo bare fordi det ikke er noget man normalt gør.
Det er jo lidt ligesom abehjerne og store klamme orme som nydes som delikatesser i nogle dele af verden.
Et eksmpel mere tæt på er det der "rødne fisk" de spiser i Sverige.
Så er det en syg tanke, det ved jeg nu ikke. Mange andre dyr gør det jo, og jeg synes da det kunne være spændende at se om det faktisk gør en forskel 😛
Det kan da være det bliver en normal ting om nogle år, hvis det viser sig der er hold i det. Det bliver nok ikke bare sådan en "rå" moderkage, men man finder måske en måde at gøre det på, der vil gøre det nemmere at få ned. Tror ikke der er mange kvinder der vil kunne klemme sådan en fætter ned lige efter de har født 🤣
dyr der æder moder kager, min teori er at de gør det for at fjerne lugt der kan tiltrække rovdyr, li som de slikker deres unger rene og forlader området så snart deres unger kan gå
dyr der æder moder kager, min teori er at de gør det for at fjerne lugt der kan tiltrække rovdyr, li som de slikker deres unger rene og forlader området så snart deres unger kan gå
Right ingen grund til at reklamerer med at der er nemt bytte længere fremme.. :no: