Den skal byttes, seasonic ER blandt de allerbedste producenter af strømforsyninger (min klare favorit) så det er en ommer. Tjek lige det ikke er dit gfx der gør det, der kan ske ved skift af psu at andre dele pludselig begynder på/med coilwhine.
Den skal byttes, seasonic ER blandt de allerbedste producenter af strømforsyninger (min klare favorit) så det er en ommer. Tjek lige det ikke er dit gfx der gør det, der kan ske ved skift af psu at andre dele pludselig begynder på/med coilwhine.
Har siddet og læst lidt frem og tilbage, og det kan også være resten af mit setup der forsager det åbenbart.
Læst om folk der har sendt til rma 4 gange og fået en ny hver gang med samme problem... :no:
Men når computeren er slukket med strøm på og jeg så trækker 24-ben's forsyningen ud af bundkortet, forsvinder noget af lyden.??? 😕
Er bare træls at sende den til mm vision og deres hardware så ikke kan fremprovokere fejlen, eller deres tester har været til lidt for mange rockkoncerter uden ørepropper..
Edit: kan ikke engang finde noget om RMA på seasonics hjemmeside... lidt skræmmende... ellers har jeg stirret mig blind på det...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tj1309 d. 10-04-2012 19:29:01.