Som #12 nævner ville jeg vente til nvidia smider nogle flere modeller på markedet med deres 6xxm serie. Som du kan se her i linket http://www.nvidia.com/object/n... Både gtx660m, gtx670m og gtx680m tror nok de bliver vilde 🙂
Jeg prøver...må lade være...meeeget svært...kan ikke klare det...gør det alligevel. 😳 😢 😩 . 0# Hvad er det der gør at du vil have en bærbar at spille på?, hvorfor ikke bare bygge en lækker mini itx maskine til den halve pris som er langt, langt hurtigere og faktisk er ligeså nem at flytte fra a til b. Er det fordi du vil spille i toget?, eller på sofaen mens du ligger ned.? Ligemeget hvordan jeg vender og drejer det kan jeg ikke se en fordel ved en "gamerbærbar". Den bliver aldrig ligeså god som en stationær til at spille på og den er overhovedet ikke velegnet som studiemaskine eller til at se en film i toget etc, etc da den er alt for stor og tung at slæbe rundt på og den har ikke batteritid til at se en hel film i toget, eller spille for den sags skyld så du er alligevel nød til at have strøm til den næsten hele tiden, den vil heller ikke kunne bruges mere end en time eller to til skolebrug. Så hvorfor.?
🤣 men yes hwt.dk rocks! her er der kun gode intentioner og ikke skumle bagtanker. når det kommer til denne debat vil jeg gerne bidrage med omtanke for kølning,hvis man vælger en laptop er den sårbar over for støv, og en defekte del vil gøre hele maskinen ubrugelig, og hvad med overclocking som er top nice og umuligt med den begrænsede kølning man kan presse ind i en laptop. på den anden side vil jeg sige at hvis man skal have den så lille og transportabel som muligt er det den bedste formfaktor, selvom jeg ikke ville bruge den til studie osv.