Superbruger
Tilføjet:
14-04-2012 22:00:48
Svar/Indlæg:
98/34
Hej.
Da jeg havde samlet min nye pc for ca en uge siden, kørte jeg 3dmark 11 igennem 2 gange. score 8912 og 9062 sidste score var muligvis ved 4ghz ´på cpu. I dag ville jeg prøve at OC, først manuelt med cpu, men min viden er på et meget lille sted og synes ikke rigtigt jeg rik det ud af det jeg ville, trykkede så på auto OC selv om jeg godt er klar over at det ikke er den bedste måde, den endte nu på 4,3ghz.
så gik jeg igang med mit 680GTX men det kan jeg simpelt hen ikke komme nogen vejene med.
Jeg skal ikke meget over de 100mhz allerede ved 150 går det galt den bliver for varm. kan måske holde den igang med blæser på max men kun lige.. og jeg har kun rørt ved core + tilladt flere volt.. Gør jeg noget galt eller har jeg bare fået et kort som ikke kan komme ret meget op. Har set flere tedt hvor de kommer op omkring de 300mhz på core med standart køler..
det sjove af det hele er at nu for jeg kun ca 8500 i 3d mark 11 altså et fald på ca 500 hvordan pokker kan det ske? jeg kan dog ikke garantere at den ikke allerede før jeg OC var faldet men uanset hvad, hvordan kan jeg tabe 500point på enten en uge eller ved OC ?