Er desværre nød til at komme af med noget bitterhed, da jeg fik stjålet min bærbar.
Det hele startet en mandag morgen og ved at tage tøj på, da min bofælle(Der ejer lejligheden) Slæber en fyr med hjem. Den første tanke er han ligner da en typisk kriminel invandre (hvilket jeg også selv er, altså fra andet land dog ikke kriminel) Siger selvfølgelig hej, og er høflig, og de tøffer stille og rolig ind på hendes værelse. og jeg følger med og skal ned og børste tænder og ud af døren på arbejde, hvilket også er fint nok ind til jeg kommer hjem og finde ud af den F***ING Id**t SP**SER &(%!%"!%/@£[{ har stjålet min bærbar, Headsæt, vaske penge og usb lydkort 😢 Dog glad for at jeg ind til videre ikke kan finde flere mangler. Men Man bliver så F***ing sur og man kan intet gøre af lige vel andet end og anmelde det til politiet, som lyder til ikke vil gøre det vilde ud af det.. :no: :no:
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Potteplante d. 16-04-2012 12:22:26.
Nederen i allerhøjeste grad ): sådan et kryb, at være så lavsindet at turde gøre det. Håber sq vedkommende har det rigtigt dårligt og kommer tilbage med dine ejendele...med eller uden en uforbeholden undskyldning for den svinestreg.
Hvad siger din udlejer? Jeg ville også holde hende ansvarlig....
Hvis man slæber en gæst med hjem til et bofællesskab(ikke negativt), så har man ansvaret for at gæsterne opfører sig ordentligt, så de ikke er til gene for de andre beboere.
Moderator
Tilføjet: 16-04-2012 16:19:58
Svar/Indlæg:
4982/47
Hvis hun påstår ikke at kende vedkommende, men har lukket ham ind og ladet ham løbe med dine ting, må det forventes at hun er med i det, alt andet er rimlig usandsynligt 😛
Ellers må hun da ihvertfald komme med en pænt god forklaring, der giver mening...
Jeg vil også mene din bo-makkerinde er medskyldig.. Men hvad siger din forsikring, det er bare at høre dem ad.. du har vel meldt det til politiet, din bo-makkerinde har vel også være til "afhøring"?
#12 Forsikring dækker med garanti ikke, når personen som har stjålet det, er blevet givet adgang til adressen(lukket ind frivilligt). Det er jo så underordnet hvem på adressen, som har lukket tossen ind.
Det må være udlejers ansvar, når hun har lukket ham ind, så må i jo selv diskutere hvordan der skal afregnes 🙂
Moderator
Tilføjet: 16-04-2012 19:52:46
Svar/Indlæg:
4982/47
Jeg havde altså meldt dem begge, tror ikke en meter på hun ikke har været klar over at hvem han var.
"Jeg har set bilen, men ikke nummerpladen særlig godt, jeg ved ikke hvem han er, men lod ham alligevel rende rundt i lejligheden uden opsyn i længere tid. Han tog også min bærbare, men kun den"
Seriøst, hun er ude i en rigtig skidt forklaring der ikke give mening medmindre hun har del i tyveriet 😛
Jeg ville overveje at flytte, der er ingen grund til at blive boende hvis du ikke kan stole på din udlejer, og at hun ikke lukker tyveknægte ind igen 😛
Beklager min tone, men bliver ret harm over den slags, har måtte hjælpe flere venner med lign ballede pga gale udlejere der tror de er kriminelle genier...
#21 Det må have været et godt dyt, som hun har fået og nok været bl. Hvad ved jeg, men kan konkuldere, at han skal have en snak med hende omkring med slæbbe fremmede med hjem. Hvis hun oven i har fået et dyt, så må være et eller andet stikker under...
bl kvinder er mange af, så kan hun ikke selv gøre for...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 16-04-2012 20:42:50.
#25 det skal meget gerne være en smugle anonymt det her :) og vil på ingen måde hænge nogen ud..
Det bare uansvarligt på så mange måder.. Og jeg kan hverken gøre til eller fra.. nu skal jeg bare have min penge og finde mig et andet sted.. hvor jeg kan have mit hardware i fred ❤
Surt show... Ikke at det hjælper lige dig, men alle der har en bærbar og/eller smartphone, skulle installere programmet "PREY" som sporer din mobil/bærbar/stationær og tager billeder af tyven m.m. Link: https://play.google.com/store/...