Jeg håber virkelig det er en troll, men omvendt lyder han ikke specielt gammel, så det kan i princippet godt være noget nogle venner/brødre mm. har bildt ham ind.
Er rimelig sikker på 10 personer i sekundet ikke kan gøre det 😉
Når det så er sagt så er der ingen måde du kan se hvor mange der besøger google eller nogen anden side for den sags skyld, der er i mine øjne 2 måder, begge kræver fysisk adgang til google's udstyr.
Mulighed 1: Tilføje lidt kode så hver gang siden ekserkveres skal den tælle +1 i et dokument
Mulighed 2: sidde på deres firewall/router og få den til at tælle alle de HTTP forespørgsler som kommer til google.
Hvis du har noget log kørerne på dit eget netværk kan du se hvem der kommer på derfra, men hvis dit netværk er lavet ordentlig kan end fremmed person ikke se andet end det trafik som han selv generer.
#8 Der findes tæller på nettet, som logger antallet besøgende på siden. Den tæller også hvor mange, som er online på netop den side. Dette er tilbage i anno 2007 havde man dette...
angående netværklogning, så mest for sjov. Jeg ville lege lidt med se om man kunne få nogle spændene sider i nettet. Jeg kendte ikke mange af de sidder blev loget. Du kan se afligevel mange af de computer køre på ens netværk...
Noget skal man jo bruge sin tid på, når man ikke har hende den lille lyshåret ved siden af en...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 17-04-2012 18:33:35.
jeg vil gerne garantere dig, at jeg hvis jeg laver en hjemmeside, kun med min kode uden at lave nogen form for statistik til mig selv, så er det IKKE muligt for dig at logge hvor mange besøgende jeg har. 🙂
Det er meget muligt at der findes sider som mener de kan komme med et ca. bud, men er meget sikker på at deres bud ikke hænger sammen med den virkelige verden
Angående netværkslog, så kan det ikke lade sig gøre hvis du er på et netværk hvor den netværksansvarlige ved hvad han/hun laver. I et privat lille net tror jeg dog gerne på at det er nemt nok at se.
#17 nej andre kan ikke se, men man selv se det har selv på min egen side. Hvor den tæller cirka antal kigger forbi om dagen osv... Det er bare en hobby side. Dog kan du programmere en tæller til vise hvor mange ser på ens page. Det kan alle se, hvis man vælger have den frit fremme. Så kan stå 20 på min side kigger med eller kan være nede på 4 kun kigger på min side...
Det er noget gammelt, så ved ikke hvor langt udviklingen er idag. Jeg er stået af, da jeg ikke har så meget interesse i loggebesøgende og se hvor mange kigger på min hjemmeside...
Nadine vil aldrig glemme den sommer, og tak for alt. ❤
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af Shadowhunter d. 17-04-2012 19:50:52.
Lad dog drengen have sin fantasi. Hvem har ikke haft lignende i drengeårene?
Altså come'on... Jeg troede da også jeg var den vildeste cracker, da jeg som 10årig sad ved min commodore 64, med hjemmebrændt eprom og rodede med binære tal i en hex-editor.
Det eneste jeg vel egentlig gjorde var at give mig mere liv i "Pool of Radiance" 😲
Men jeg havde det sjovt og det gav nogle vilde drømme og mål der førte til masser af læring.
ikke rigtig, det tracert gør er at vise hvilken rute dine pakker tager til den bestemte addresse, så det han mener er folk på nettet er egentlig de routere som han bliver sendt igennem før hans pakke når google 😉