#7 Forhåbentligt ikke. Hvem vil sidde og vifte med armene ind over skrivebordet?? Det er da en lorte stilling at arbejde i.
jeg har brugt Windows 8 Consumer preview et stykke tid, og _desværre_ så kører Windows 8 fra desktoppen bedre end Windows 7, men det ændrer ikke ved, at utrolig meget er syltet ind i Metro. Laver de en Metrofri Windows 8 til RIGTIGE pc'ere, så køber jeg ... ellers ikke.
Jeg synes da ikke Metro er så slemt, man kan jo lynhurtigt skifte over til det traditionelle skrivebord. Så mangler startknappen nede i hjørnet selvfølgelig - eller er det mig der ikke kan finde den?
Suk, bare mange af de programmer man bruger på windows virkede på ubuntu eller andet linux. Så var jeg skiftet har siden jeg var lille kørt Windows. De nyeste udgaver er bare ikke bedre end de ældre 7 var lidt bedre end xp. Hvis diverse programmer kørte på linux, som gør på windows. Så havde jeg ubuntu nu, men faktor er producenterne af programmerne er låst til windows. derved opnår windows monopol, som amerikanerne siger de ikke kan lide. Det køre meget godt indenfor it verden for dem sådan...
kort og godt ønske, at man kunne installer alt på linux køre det. Den dag bliver nok aldrig... de programmer ønskede kunne smide skiven i trykke instal er Autodesk, Mathcad, Office, Itunes.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 19-04-2012 17:01:56.
Jeg synes da ikke Metro er så slemt, man kan jo lynhurtigt skifte over til det traditionelle skrivebord. Så mangler startknappen nede i hjørnet selvfølgelig - eller er det mig der ikke kan finde den?
#14, Nej, det er det nok ikke, men da der er PC'ere på kontorer, hvorfor laver man så ikke en Windows 8 UDEN Metro, eller i det mindste, så man ikke skal bruge Metro som "start"-knap.