Den har i nok hørt mange gange, men jeg har prøvet at finde det på nettet, så fandt jeg den her
Tjek sprogindstillinger
Problemet med dit manglende @, ligger i kontrolprogrammet for dit NVIDIA graffikkort. Problemet løses på følgende måde:
1: Højreklik på Skrivebordet og vælg "Egenskaber" 2: Vælg Indstillinger -> Avanceret -> Fanebladet "Geforce xxx" 3: I side-menuen trykker du på "Desktop Management" -> Dobbeltklik for at udvide -> Vælg nu "Hot Keys" i listen 4: Find området med "Active Hot Keys". Marker og fjern dem alle.
Så skulle @-funktionen gerne virke igen. Problemet ligger i at graffikkortets genvejstaster overskriver dem som allerede ligger i Windows.
kan sku ikke finde det de skriver, har et asus 680 samt et Razer Lycosa, har w7 på eng, vil lige tilføje at jeg har sat den på us og ikke uk, som jeg har fået afvide jeg skulle gøre
Jeg har prøvet us og uk det samme, har prøvet en del efter jeg har ledt på nettet men uden held, dog ikke den med gfx da jeg ikke kan finde den key de skriver om.
Moderator
Tilføjet: 26-07-2013 20:33:44
Svar/Indlæg:
4983/48
Det var såvidt jeg husker fra en anden tråd, noget software til Asus Gfx der overtog @ via hotkeys, bruger du et Asus Gfx og software til hotkeys, er det ret sikkert denne du skal rode lidt med eller fjerne for at de hotkeys ikke forstyrrer.
Det havde du simpelthen lige behov for at bitche dig over nu du så muligheden eller hvad ? 😛