Hvordan fanden er det i opføre jer admin??? (Låst)

Om siden d.  18. april. 2012, skrevet af kimski
Vist: 1854 gange.

kimski
 
Superbruger
Tilføjet:
18-04-2012 23:52:02
Svar/Indlæg:
1085/166
Hvad sker der for nogle af jer admins her på siden.Jeg lagde et billede op af anders and i går, som blev slettet af Tha_noob :) her til aften i dag. det vil sige at den kunne være på siden i 24 timer inden den blev slettet.Tænk jer om det hænger slet ikke sammen


Din tråd er blevet deaktiveret af Tha_noob :).
Der er givet følgende årsag:

Jeg deaktiverer din tråd da den er for plat og ikke passende her på HwT
Mvh. Johan

Jeg valgte så at lægge det op igen fordi jeg syntes den er ganske sjov, og den træder ikke nogen over tæerne, der køre så mange tråde som måske lige går til grænsen, hvor man kan se bryster osv.

Så bliver den squ slettet igen af Teresa med følgende begrundelse.


Din tråd er blevet deaktiveret af Teresa.
Der er givet følgende årsag:

Kimski. Jeg deaktiverer din tråd... Ikke fordi et tegnet billede af Anders´ pik provokerer mig, men fordi den er fyldt med nedladende og respektløs snak om et crewmedlem. Reglerne siger at moderators anvisninger til en hver tid skal respekteres. Næste gang du mener et crewmedlem har taget fejl, så tag og skriv til mig. Så kan jeg tage det op i crew og overveje at genaktivere. Pga din nedlandende tone i tråden, er det ikke længere til diskussion. God aften.


Syntes i er langt ude crew.

Så blev den da lige slettet igen

Din tråd er blevet deaktiveret af Cocio21.
Der er givet følgende årsag:

Så stopper du lige tak. Opfør dig ordenlig.

Mvh
Christian


Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af kimski d. 19-04-2012 00:04:14.
Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
19-04-2012 00:05:04
Svar/Indlæg:
4981/47
Velkommen til virkeligheden.

Du bestemmer ikke hvordan vi vælger at moderere, men når du skider på beslutningen og bevist provokere crew, så siger det sig selv at du taler for døve øre, du bør istedet forhold dig til hvad der bliver sagt.

Du kan hermed tage det som en advarsel, det tør jeg gerne tage på min ryg i denne sammenhængen.

Mvh
Christian