#80 De 13 lvls du oplever er måske 2% af hele spillet. Der er 4(?) forskellige "sværhedsgrader", samt et større pvp system og mere.
De forskellige niveauer er ikke blot en tand højere for hvert, men niveauer med helt nye kriterier. F.eks. i D2 når du gik fra normal til nightmare som det hed, så ville mobs både få mere liv, dmg, men også resistance. Din character ville også få debuff i form af reduced resistance, så du tog mere skade. Dette gjorde at du var nød til at skaffe items for at komme videre, som jo var hele essencen i spillet.
PvP i D2 var jo ikke det største, da det var umenneskeligt ubalanceret. I D3 ser spillet dog ud til at være bygget op omkring det. Der er kæmpe muligheder for at pvp i spillet kan udvikle sig, både med hensyn til esport, men også bare casual.
Da systemet jo nærmest er ligesom et skydespil hvor, at du rammer der du sigter, så er skill cappen nok uopnåelig. Så at sige man ikke er udfordret i den slags arena pvp kamp, vil være et vovet udsagn. Der er et spil, som hedder bloodline champions, som bruger samme pvp system, så man kan prøve det.
#83 Er egentlig ved at være træt af folk, som mener det er en rettighed for dem at komme til at spille i betaen her og, som mener at der ikke må være nogen bugs. Ser så mange på D3 forummet skrive ting som: "I´m really starting to lose faith in you blizzard" og "I dont know if I´m going to buy this, I cant even get in". For sindsygt at høre på, når det er en åben beta til stresstest. Betragt den som intet mere end det.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af kasper d. 22-04-2012 02:04:05.