Det ændrer jo ikke på at det er røvsygt at spille på en mobil - med mindre det er Wordfeud eller kabale...
PC+PS3+Wii+3DS er hvad jeg foretrækker at spille på, selvom jeg havde iPhone og nu har Android...
Luk så den debat - for det er i virkeligheden ikke noget at snakke om. Dem der spiller på mobil, er de samme tåber der før spillede flash-spil, eller slet ikke spillede. IKKE gamere.
F*** casual gaming - det skal bare dø nu!
Kunne dette have noget at gøre med at Nvidia er ude af konsolmarkedet når Playstation 3 bliver afløst?
Rygterne siger jo at Sony og Microsoft begge har planer om at anvende en AMD APU med et ekstra grafikmodul, i næste generation, samt at Nintendo vil anvende en AMD GPU i Wii U.
-> #2
Ironisk nok, så gamer jeg ikke flash-spil, men elsker 'Angry Birds' og andre små spil.
Men, jeg kan da godt se, at man ikke er rigtig gamer, med mindre man kan afsætte mindst 18 af sine vågne timer til en brummende strømsluger, med dertilhørende gear og 6 skærme.
Fordi, PC-spil er SÅÅÅÅÅ meget bedre, har fået SÅÅÅÅ meget mere substans, siden vi alle sammen spillede Tetris på sådan én hér:
*pfft* - mage til tåbelig kommentar skal man de lede længe efter 😐
-> #2
Ironisk nok, så gamer jeg ikke flash-spil, men elsker 'Angry Birds' og andre små spil.
Men, jeg kan da godt se, at man ikke er rigtig gamer, med mindre man kan afsætte mindst 18 af sine vågne timer til en brummende strømsluger, med dertilhørende gear og 6 skærme.
Fordi, PC-spil er SÅÅÅÅÅ meget bedre, har fået SÅÅÅÅ meget mere substans, siden vi alle sammen spillede Tetris på sådan én hér:
*pfft* - mage til tåbelig kommentar skal man de lede længe efter 😐
At du rent faktisk "elsker" Angry Birds fortæller mig alt om det niveau du skal udfordres på for at blive underholdt.
Nogle gange er det bedre at forholde sig passiv, end at svine sig selv til med sådan en kommentar. I øvrigt bruges PC'en kun til indie titler - jeg holder mig helst til konsollerne ellers.
Nå, men du skal vel ind på Facebook og spille videre?
Jeg synes det er en rigtig spændende udvikling og er da ikke et sekund i tvivl om at smarphones og tablets er fremtidens platform - OGSÅ til gaming.
Alene mine egne unger vil 1000 gange hellere have nallerne i min iPad (og en iPad er jo bare en forvokset iPod ik'? 🙂 ) og spille på den end de vil med deres NDS.
Og med Apple TV screen mirror er der da en ekstremt alvorlig trussel for konsollerne. Det eneste der er på konsollens side er processor kraft, men lige så snart kraften er stor nok i smartphones/tablets er der da ingen grund til at købe en konsol. Så bare screen-mirror over på TV'et og så gamer man derfra.
Ifht nVidia er det da også en kæmpe trussel. Bare se de chip producenter der leverer til smartphones og tablets i dag. De tjener styrtende penge og er lysår foran nVidia. Hvad nytter det at nVidia har den største knallert på havnen når de ikke tjener penge på den? Og når det kun er nogle få nørder med fedtede briller der sidder tilbage med et nVidia produkt? 🙂
#11 Jamen hvad skal der så til for, at holde dig underholdt og udfordret på konsollen? 13-årige børn, som sidder og skriger at de har bollet din mor?