Superbruger
Tilføjet:
23-04-2012 20:14:45
Svar/Indlæg:
259/32
Hey, så sidder jeg lige idag og prøver at redde min vens gamle stationær som crasher med bsod en gang imellem. Så testede hans RAM og HDD'er (ikke raid), kun én dårlig sektor på en af dem, og det var hans data drev - ikke OS drevet, men den med film osv så tænkte ikke det gjorde noget. Så tog jeg den så med hjem og ville fragtmentere den.
Kørte den så op med et usb stik med windows 7. Det normale kommer så op "Windows is loading files" og så kommer "starting windows" lige efter det kommer der så en BSOD. Altså vi snakker om windows ikke engang er installeret endnu, men stadig ved at installere det. Prøvede så igen og så kom der en anden fejl med boot manager. Testede så USB stikket på min egen maskine, ingen fejl der. Skiftede så RAM ud med nogen som virker, og så en anden SATA harddisk og tog de andre SATA HDD'er fra.
Stadig en eller anden total random fejl. Og det sker hver gang. Ikke en fejl som er den samme. Skal også lige siges det er en billig PSU der sidder på.
CPU'en er en AMD athlon 64 x2 dual core.
Der sad så et ATI grafikkort i som jeg tog ud for at være sikker på det ikke skabte problemer.
Og det samme med en TV tuner kort.
Bundkortet er et ms-7168 ver 1c.
er det håbløst og er pc'en bare død, eller er det noget i har været ude for før? 😐 🤡
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Lussiboy d. 23-04-2012 20:16:04.