Enig, tror bestemt de har overvejet hos Buffalo, bare ærgerligt de ikke tog det med, for jeg tror ikke det kan være så dyrt at sætte sådan et interface på.
Og selvfølgeig vil jeg også rose artiklen, som er helt fin. Jeg syntes overordnet, at det er godt I har fokus på sådanne produkter som kan danne bro mellem teknologier og dermed være en fin mellemløsning for mange, uden at der skal skiftes bundkort osv. Et andet eksempel er jeres nylige test af Kingston SSDNow mS100 mSATA kort, som danner bro mellem SATA og SSD med stor performanceudbytte.
Jeg har tidligere også eftersøgt, at I har fokus på produkter hvor der er høj "bang-for-the-buck". Dvs. produkter i budget eller mid-segmentet, men som næsten opfører sig som highend-produkter. Jeg ved godt I ikke altid styrer hvad I får tilsendt af hardware, og der skal også testes highend-udstyr, men der er flest købere til de andre produkter og så er det fedt at kunne gøre en god handel selvom budgettet er begrænset.
Men I gørt det generelt godt her på siden og det er min primære hardware-side, hvilket det har været længe, med hol og tweak som alternativer alt efter henholdsvis markedsforum eller test.