Hey gutter, så fik jeg bikset nogle stumper sammen som min ven så køber af mig, men der mangler en ordentlig strømforsyning. Specs er: CPU: Intel Core 2 duo E8400 GPU: XFX GTX 260 MOBO: Asus P5QL-EM Og så ellers 2 harddisk og et optisk drev. Den bedste strømforsyning jeg har er en billig 350w, som slet ikke er nok til sådan et gtx 260. Nogen der har nogle forslag til en PSU omkring de 500w som jeg regnede med var nok til det her setup? 🙂
kunne f.eks være sådan en ? eller hvad prisleje regner du med ? ...du kunne jo også ofre lidt mere på f.eks en 750w og så har du en psu når du opgradere i fremtiden :)
Glem de "billige" coolermaster, de er ikke 5 potter pis værd. Jeg har en 500w "seasonic" hvis det er, denne:http://www.komplett.dk/k/ki.as... , den er din for 350kr afhentet. Den er "ny" fra demoshoppen med 24mdr garanti hos komplett.
11# Den zalman er jo over 4 år gammel, der er altså sket en del siden da.Ikke at den nødvendigvis er dårlig, men jeg havde nok valgt noget nyere, især til de 1200kr sådan en koster.