Hvor ligger dit budget cirka? Du kan få alt fra cirka 1100kr til 4000kr. Meget forskelligt, hvad folk mener med begrebet "gamer-skærm", og om en skærm er "god nok" 🙂
#2 Som sagt, så er det meget forskelligt, hvor standarden ligger. Jeg har for eksempel intet problem med 60Hz skærme til gaming, så 120Hz vil være et overkill for mig.
Ja, det er desværre problemet med mange skærme på markedet. Har også haft svært ved at finde en skærm, da jeg skulle have en ny. Min er en 27", så jeg kan desværre ikke anbefale dig noget 😲
Får den formentlig i morgen eller på mandag. Hvis du synes den ser ok ud, så skriver jeg gerne mine første indskud om skærmen 🙂 Var simpelthen nød til at slå til, når den er så billig. Full HD 27" LED skærm med 1ms responstid! Og de få reviews jeg fandt på nettet, sagde at det var en fantastisk skærm! Så mine forventninger er forholdsvis høje.
Ved ikke hvor længe tilbuddet varer endnu. Efterhånden et stykke tid siden jeg så det på tilbud, så det er nok snart med at slå til. Jeg tog lidt af en chance, men det er da sandelig en chance der er værd at tage, når skærmen er så billig! 😛