panasonic tv/ samsung bluray kan ikke se nas

Media Center d.  26. april. 2012, skrevet af potty
Vist: 898 gange.

potty

Bruger
Tilføjet:
26-04-2012 21:52:19
Svar/Indlæg:
1/1
Har i mit lille netværk 2 computer samt en readynas duo koblet til d-link dir 615 kablet. Det er så trådløst koblet til tv, bluray, parabol og wii med en d-link dap 1522. Det i sig selv virker fint undtaget med rippede bluray film.

Det mit problem ligger i at jeg skal have min pc tændt for at kunne se de filer som er oprettet i media playeren.

Jeg vil så gerne vide om jeg kan ligge et program eller lign ned på nas en så den kan bruges på tv med computeren slukket. Eller om jeg skal have en anden ting i stedet for computeren, stående tændt for at kunne bruge min nas optimalt.
Silent

Skribent
Tilføjet:
26-04-2012 22:30:00
Svar/Indlæg:
3222/205
Hej potty og velkommen til hwt.dk

Tror den nemmeste løsning, er at investere i en medieboks til dit TV (der findes et hav af disse)
Mit eget setup består, af en Synology NAS + WD TV Live hvor TV Live boksen henter indholdet fra en delt mappe(her NAS boksen) og smider det op på TV'et.
🙂

batand

Overclocker
Tilføjet:
27-04-2012 01:49:05
Svar/Indlæg:
74/29
kan kun anbefale boxee box som medieafspiller

potty

Bruger
Tilføjet:
27-04-2012 12:25:51
Svar/Indlæg:
1/1
Nå men fik arbejdet en del videre med mit problem i går. Og sørme om det ikke kom til at virke til ug. Så den nemmeste løsning var ikke at købe nyt gejl, men at sidde sig ned og læse tingene igennem og få pisset til at gøre det den skulle kunne. Så medieafspiller har jeg ikke brug for gudskelov. Men takker for hjælpen til at jeg kom i gang med ar arbejde videre på at få den til at virke, som jeg ville have den til.