Hej drenge! Så er det min tur til at lave en tråd om en ny computer til Diablo 3. Har dog nogle få krav: Budgettet er på 6000 kr.- må dog gerne være mindre. Der er ingen planer om at køre SLI i fremtiden, så det behøves der ikke at tage hensyn til. Det er ikke noget krav at det hele er nyt.
Jeg har allerede Skærm, Mus, Tastatur, lyd og HDD'er, så det behøves der ikke være noget nyt af !
Ville selv tage noget Core I5 2500K Msi Z77a G45 8 Gb ram Amd Hd7850 eller Nvidia Gtx 560 ti Core 448 (læs evt. oc tråden omkring hd7850 her på siden) min 520 W kvalitets psu.
Kan lade sig gøre inden for budgettet, har lige lavet noget lign. for 6800 ( inkl. hd)
#1 kan en 550 Ti ikke gøre det ? hvis prisen mellem 550 og 560 er meget lille tag en 560... Ja, tag en ordenlig kvalitets psu. Da det er træls have en billig lider af coilwine. Jeg har aldrig fået min sendt retur,da det var en billig Corsar. Jeg køber aldrig Discount psu fra det mærke igen. Aldrig oplevet en ringere kvalitet...
Jeg har haft kigget på den her http://www.komplett.dk/k/ki.as... Men det siger er et no go?): Det skal lige siges jeg har ikke intention om at OC'e overhovedet!:)
#3 Jeg har 500 watt udgaven. Ringeste psu ever, jeg har haft i alt min tid med it. Første gang, at jeg har oplevet coilwine fra en psu. Hvis man har pcen tæt meget og på standby. Så er det en fin cpu, men hvis man har slukket i længere tid. Så vil den coilwine...
Min gamle Corsar gjorde kun, når blev meget hårdt beladst i et eller andet program. Jeg huskser ikke lige hvad, men kan være var mit 4850 gfx. Det var kun i det ene program, og når jeg loaded Crysis 2 ved intro til start menuen. Når jeg var ved menuen holdte det op igen.
Så køb hellere noget ordenligt eller gå helt Discount. Køb Inter-tech eller andet mærke i stil med dette. Inter-tech har ikke svagheden coilwine har haft deres 650 watt udgave. Den kørte helt fint ikke noget der...
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Shadowhunter d. 27-04-2012 12:36:32.
Her. Evt. med en 2500K, hvis du er klar på at smide 700,- yderligere for at kunne overclocke din CPU og få to yderligere kerner, som Diablo III nok alligevel ikke vil mærke så meget til.