jeg mener "stuttering"/"stutter". :p sry forkert formulering.Når du skriver lagger, mener du så det lagger når du spiller online eller via netværk ?
Hvis det er "hakkeri" på PC'ens ydelse kalder man det "stuttering"/"stutter".
Har du tjekket din netværks ping tider evt ?
Antec TruePower Quattro 850W står også i mine spec 🙂Hvilken PSU?
kan jeg da lige prøve, men jeg tror ikke at det er temp da indet andet i mit kabinet er tæt på at være for varmt. vender lige tilbage når jeg har fundet en hurtig blæser løsning.Asus P5K, montér en blæser på din nordbro.
Mvh René
Nå jeg satte en blæser på og der har ikke ændret noget desvære. 😩Asus P5K, montér en blæser på din nordbro.
Mvh René
så kan du kikke.. undskyld de er lidt grumset men har kun min mobil til at tage billeder med lige pt. Der skal nok komme bedre billeder senere.Kan du lægge nogle billeder ind i dit brugerprofil af dit setup.
billeder af computeren og indmaden 😉
Se evt. mit brugernavn og de andres brugerprofil.
Så vi kan se hvordan dit hardware ser ud 😉
yep har forøgt med andre ram og en ssd harddisk uden det ændrede noget.Har du testet dine ram og harddisk(e)?
Sådan lidt af hele prøver jeg. Der er normalt stuttering i spil selv når alt er sat på low..hvad sætter du grafik settings til, på de forskellige spil?
Jeg har 2 stabile internetforbindelser i huset en på 4/8 mbit og en på 40/40 .Har måske misset noget om dit internet. Kører du trådløst eller kabel imellem din computer og din router? Trådløst er dårligt til online gaming
jah og problemet er i alle de computere jeg sætter det kort i.har du prøvet at se om problemet også er der på en anden pc?
Jeg har selv haft samme problem.. Jeg prøvede at lave en RAM på grafikkortet, men den gik ikke igennem da det jo virkede som det skulle i deres benchmark test. Problemet er det jo kun virker som det skal i bench test og ikke i spil overhoved.. Jeg endte med at smide kortet ud og købe et "gammelt" GTX 450 som bare virker. Jeg har ikke andet at sige GTX 560 er bare et lorte kort..jah og problemet er i alle de computere jeg sætter det kort i.har du prøvet at se om problemet også er der på en anden pc?
Så det er sikkert et driver problem, men kortet køre jo fint i alle de benchmark test jeg sætter kortet igennem, så jeg kan ikke lige forstå hvorfor det så ikke kan yde som det skal i nogle spil overhoved. 😕
Kan jeg prøve men jeg ville mene at et gtx 560 skulle kunne køre Mw3 på minimum settings uden det hakker.prøv med et andet grafikkort, måske et der er en smule kraftigere?
Wtf smid du det bare ud?.. slev om det ikke er super dyrt kort ville du nok stadig kunne sælge det..Jeg har selv haft samme problem.. Jeg prøvede at lave en RAM på grafikkortet, men den gik ikke igennem da det jo virkede som det skulle i deres benchmark test. Problemet er det jo kun virker som det skal i bench test og ikke i spil overhoved.. Jeg endte med at smide kortet ud og købe et "gammelt" GTX 450 som bare virker. Jeg har ikke andet at sige GTX 560 er bare et lorte kort..jah og problemet er i alle de computere jeg sætter det kort i.har du prøvet at se om problemet også er der på en anden pc?
Så det er sikkert et driver problem, men kortet køre jo fint i alle de benchmark test jeg sætter kortet igennem, så jeg kan ikke lige forstå hvorfor det så ikke kan yde som det skal i nogle spil overhoved. 😕
Det har jeg desvære forsøgt uden held. Jeg tror det bare det graffikort ikke virker til spil.. 😩Jeg ville prøve nogle hurtigere RAM eller hurtigere harddisk. 800Mhz RAM burde dog fint kunne klare det.
Tjove jeg ville bare mene at den tempratur der bliver vist i Gpu-z skulle vise for meget hvis det var problemet.Har du prøvet at underclocke GFX?
Hvis det er et problem tilsvarende det #17 skriver, så kan det være det er GFX-RAM der er i problemer/fejler ved den aktuelle hastighed.
Jeg har personligt ikke rigtigt oplevet tilsvarende, men jeg har oplevet at når der har været ballade med GFX, så har det ofte kunnet betale sig at skifte kølepasta under GPU køler og GFX-RAM, og hvis der er mulighed for det, at smide en bedre køler på V-Reg. chippene. Disse bliver også ofte MEGET varme.
Har du evt. mulighed for at prøve en anden "opsætning" af strøm-belastningen på din PSU, måske det er pga. du tilfældigvis har fået alt dit 12V til at trække på samme rail, i stedet for at fordele det på flere, og at volt derfor dykker for meget til at GFX kan lide det.
Har du sat det ekstra power stik i MoBo til at forsyne PCI-E portene? (Mener jeg der er på P5K, men kan ikke huske det, så er ikke sikker på det er der).
Kører du med ATX+12V (4 ben) eller EPS (8 ben) stik til CPU?