Jeg køre selv med et almindeligt 1Gbit netkort i min stationære (onboard på Crosshair V Formula), og netkortet i Sniper 3 formåede altså stadig at hive 130+mb/s fra mit system af. Hvordan den gør det, må du virkelig ikke spørge mig om, men jeg flytter normalt med maks. 90mb/s.
Og ja, bundle er jo også noget værd, og så clocker det jo også ganske fint, og med målepunkter osv. Ja, jeg kunne jo blive ved 🤡
Netop på grund af sammenligningen ændre jeg ikke på BCLK. Jeg har set bundkort, selvom den står på 100Mhz, køre helt ned til 99.77Mhz, og generelt så clocker Asus BCLK lidt op, jeg har set Asus overclocke op til 101Mhz når den står på 100 inde i BIOS. På grund af det hæver jeg ikke BCLK. Nogle gange kan de 101Mhz jo være et problem hvor chippen ellers kan køre 5.2Ghz vil den køre næsten 5.3 og så vil den ikke starte op.
Jeg har desværre ikke BIOS version til at ligge, og jeg husker slet ikke hvilken version det var. Kortet er sendt videre, så jeg kan ikke engang starte det op for at kigge.
Jeg fik dog ikke nogen speciel BIOS til bundkortet, det var bare det der lå i kortet da det ankom.
Min pusher har ikke skrevet omkring BIOS opdateringer, da jeg ikke har kortet mere, så jeg ved faktisk lige så meget som dig 🙂